Jag har panik!

Hej bloggen :)

Jag har lite smått panik, skolan börjar inte nästa måndag men nästa jag trodde att jag hade typ tre-fyra veckor kvar att mitt sommarlov, fy vad tiden går fort!
Snart ska jag åka och köpa skolgrejjor också, skrivböcker och pennor osv. Jag vill inte börja skolan ! :(, men jag har bestämmt mig att nu när jag börjar gymnasiet ska jag vara duktig, plugga till prov göra läxor och allt sånt som jag aldrig gjorde på högstadiet/mellanstadiet. Jag ska ju gå OP, så det kan ju bli kul men skola är ju skola det kan väll inte vara kul? eller?
Nää nu ska jag inte prata om skolan jag har ju fortfarande sommarlov! :D.
Ska nog dammsuga mitt golv det är redan skitigt trots att jag dammsugade och torkade det igår :S
Funderar också på att hänga upp lite tavlor! jag är inne i en "tavleperiod" tror jag :P. Jamen nää nu ska jag nog fixa lite i mitt rum, skriver kanske senare man vet aldrig!, ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0