Stora framsteg

Hej :)

Jag har gjort stora framsteg, jag knäckte fingrarna bara EN gång igår, jag har nämligen fått skit ont i lederna efter att jag knäcker men nu ska jag sluta!. Ja, har just klätt på mig och ska sminka mig snart innan Emma kommer, mn hon hinner nog komma innan jag är klar ändå ;P. Jag börar ju inte förränn 11.10 idag så jag tänkte ta sovmogon men då vaknade jag halv nio av att jag hade råå ont i magen, jag ha hafft det varje morgon sen i söndags jag vet inte vad det är :S. Sen så ska jag också lägga in bilderna på det jag fick igår men det gör jag inte nu efter skolan kanske. Jag har en blåsa mellan stortån och den andra tå det gör jätte ont :(, och två på den vänstra lilltån, jag har alltid problem med mina fötter :S. Nää nu ska jag sminka mig, ha det bra vi hörs sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0