- 5.5

Var det bara jag som inte kunde logga in på bloggen i morse?

Kom just hem från stan.. var på en ny affär en typ "presentaffär" där jag köpte en morgonrock till mamma i julklapp som hon har önskat sig. Köpte även en julklapp till Jens men jag kan inte säga vad det är, och ett presentkort på cubus till Mimmi min kusin. Är nästan klar med julklapparna nu har bara kvar en sak till till Miranda och någonting till Lina, men jag tror jag vet vad jag ska köpa till dom redan.

Just nu är jag hundvakt till Zören och väntar på maten, är skit hungrig!!!.


Kommentarer
Postat av: elin.

Är det Zören som är hunden ? =)

coolt namn iaf =]

2008-12-03 @ 10:57:00
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0