Blöta/dopp i grytan

Idag klockan två ska vi (jag,Lina,Mimmi,Miranda,Biggan,Starne och mamma) till mormor och morfar, vi ska äta blöta eller vissa säger dopp i grytan. Jag älskar det, det är det godaste som finns, typ.

Imorgon åker jag till Övik till Jens, vi ska gå på stan och jag ska köpa nya kläder :D på lördag har jag ingenaing, eller just ja han jobbar då sen på söndag ska vi fira ett år tillsammans :)<3.
Det är jävligt kallt ute på tal om ingenting, eler det är - 6,9.

Jag älskar min nya pyjamas, den är jävligt skön jag vill aldrig ta av mig den, hehe..


Just ja, glömde skriva igår att jag fick refill kort också 200 kr så nu ha jag gratis sms, har inte haft pengar på väldigt väldigt länge typ kanske en eller två månader, och inga gratis sms heller, så jag har inte dissat alla som har skricat sms bara så ni vet!



Nä nu ska jag nog gå och se tv, ha en bra dag allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0