Den är rätt tråkig

Klickade nyss upp min blogg, och den är verkligen tråkig har nästan aldrig bilder. Men det kommer jag ska börja med att lägga in minst en bild per dag, Alla som har en blogg lägger ofta upp bilder och skriver under t.e.x " en bild från 2007" eller någonting liknade men jag har inte sånna roliga bilder eftersom att jag har ny dator så alla "roliga" bilder finns inte kvar det är ju lite tråkigt menmen...

Just nu ser jag på idol. Jag vet ju redan att Robin åkte men det är ändå kul att se eftersom att jag missade det i fredags. Nu är det Kevin han ska sjunga living lavida loca ( stavningen? ) han är så sjukt jävla bra! :). Man blir glad när han sjunger. Hoppas att han vinner.

Sen ska jag ta mig en promenad, funderar på att ringa Gabban och fråga när hon kommer hem från Bureå, hon har ju hund så den måste ju ut så det passar ju perfekt om hon vill följa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0