Duktig jag är!

Gud vad jag är duktig!, jag borde få en belöning, jag har städat nästan allt klart,  har bara kvar att sopa,dammsuga och torka golvet men det ska jag göra i morgon tror jag. Sen så ska Jens få hjälpa mig med att bära ner lite saker i källaren för han är stark så jag kan gå före och låsa upp dörrar, hehehehe.
Kanske ska se Ronja Rövardotter som jag har lånat av Jens, eller grisen babe.. haha.
Eller ska jag kanske göra allt klart nu?.. Nää eller jo eller nä jag orkar inte.

Imorgon jullov då, känns jävligt skönt, jag ska njuta av varje sekund!!. Vi slutar till och med vid lunch vi behöver inte ha sista medicin lektionen, NO ONE CRYING!!!!!!!!!. ( stavning? ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0