God jul!

God Jul Bättre sent än aldrig?


Kom just hem från min moster efter att ha firat jul, jag är nöjd med alla tänk alla julklappar! Det brukar ju alltid finnas någon man känner "vad ska jag ha denna till?" men det kände jag inte om någonting.

Jag fick:

Pyjamas
Mjukistofflor
2000:-
Duschcréme,deo,' & läppgland (kit)
4 par örhängen
Gardiner
Sockar med en stor pingvin
En "julgranspingvin"
En klocka med tillhörande halsband och örhängen
Ljus som luktar lakris och vanilj
3 nessesärer (
vet inte hur det stavas ) i olika storlekar
Grillpinne
Biokort
Mascara



Lägger väll kanske in bilder lite då och då tar så lång tid att lägga in alla på en gång, kan ju börja med att lägga in klockan :)





Visst är det fint? =)


Hade tänkt att göra mitt rum till rött och svart.. och grått eftersom att mina tapeter är det så måste det ju vara med, så gardinerna är ju en mycket bra början. Sen så får jag köpa lite röda saker för pengarna :)

Jag vill bara säga tack till alla <3 :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0