Jag följer trenden

Tänkte göra som alla andra gör, en lista på sju saker ni inte visste om mig.

1. Första terminen i åttan hade jag IG i sex ämnen.

2. Jag har jätte mycket cellskräck.

3. Jag är nog världens kittligaste.

4. Jag har rymt hemifrån mitt i natten. Jag och en kompis for ut klockan ett, sen vid sex när vi skulle hem var hennes dörr låst så hon ringde sin syster och sa att hon skulle öppna den medans hon hjälpte att putta på min röv när jag skulle in genom fönstret. Hennes syster sa till sin mamma, hennes mamma ringde till min.. jag låssades sova medans min gardin hängde utanför fönstret och jag var fullt påklädd och låg inte änns under täcket.

5. Jag dricker inte, smakar inte änns.

6. Om jag har borta något så säger jag att min syster har städat bort det.

7. Jag älskar att sy, men jag är väldigt dålig på det.




Det var inte direkt lätt dom två sista :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0