Kallt

Hallå Hallå :)


Här är det iskallt, hur är det hemma hos er?..

Efter skolan idag for jag,Sanna,Moa och Alicia på stan.. köpte en julklapp till syster och ett rött linne från gina till mig själv :). Nu är det bara Lina min kusin jag har kvar att köpa till. Hon har önskat sin marsipan , så det är ju inte så svårt.
Ikväll måste jag städa för att Jens kommer i morgon, han ska på två lägenhetsvisningar.. hoppas hoppas hoppas att han får en av dom. Orkar egentligen inte städa men jag måste väll det är alltid stökigt när han kommer, heheh.

Somsagt, matteprov idag gick ju som jag trodde (stavningen?) åt helvete. Varför ska matte varaså svårt? plus att om jag vill läsa vidare så måste jag ha läst matte B villket jag inte känner någon pepp på alls..

Gabban ringde och frågade om jag ville följa henne och simma, åhhh vad jag vill men åhhh vad jag inte kan. Det är ju iallafall varmare pch mke mke mke roligare än attvara ute och gå, fast det är ändå rätt skönt att gå det svåra är att få sig ut.

På onsdag är vi lediga, iallafall efter lunch. Innan lunch har vi idrott och arbetspass men vi ska fråga om vi får göra något hemma typ ta en promenad eller fara ut och springa eller något liknande. Och på arbetspasset gör man ju ändå ingenting, man sitter bara vid en dator och spelar spel eller något i den stilen.

Jag känner ett starkt beroende av bravo.





Känner ni inte suget?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, tack bea vad glad jag blir!!! =D <3

2008-12-08 @ 21:35:24
Postat av: juuliaaao

*vet inte om min address kom med:]

2008-12-08 @ 21:35:43
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0