Komiskt måste jag säga

Aa precis kompiskt måste jag säga, allt började med att Jennie våran lärare frågade om vi skulle bestämma tillsammans att vi skulle låsa dörren för att folk blir störda när det springer folk ut och in. INTE FAN BLIR JAG STÖRD jag blir så jävla arg att det nästan är kul, okej på genomgång kanske det är folk som blir störda men när alla sitter och jobbar var och en eller i grupp vad spelar dfet då för roll om det kommer in en person genom dörren? och inte fan är det någon i klassen som håller käften heller ska man kunna konsentrera sig ska väll alla vara tysta också?... och det hela slutade med att alla satt och skrek på varandra.

Väntar på att syster ska komma hem från stan så vi kan gå och handla någongång det finns faktiskt folk som är hungriga..

Kommentarer
Postat av: Elin,

spårade totalt, =(

men bara vi respekterar varandra och är tysta på lektionerna så är det ju lättare att jobba. . (L)

2008-12-04 @ 20:55:28
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0