Rensning

Jag rensar kläder, som Sara kanske ska köpa i morgon :).. Vad gör ni?
Ja, nu ska jag städa helt klart och inte göra någonting annat förrän det är klart!, kommer blir svårt men det är ju skönt när det är klart iallafall, ellerhur?

Ni vet Lady GaGa - Poker Face, jag har haft den låten på hjärnan hela dagen nu ska den fan ut ur min hjärna!!

Sen funderar jag på att knäcka ett ägg i håret som Sara sa att man skulle göra för att det blir typ fint då, men jag vet inte om jag vågar :].

Imorgon kommer Jens, och på lördag ska vi på stan och kolla lite julklappar och så :)

Nämen hörrni nu ska jag fortsätta med min städning. Önska mig lycka till :S

Kommentarer
Postat av: storasyster

jaså han kom igår? har han gått och blivit osynlig?

2008-12-18 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0