Sallad,beck och massa prat

Ja, sallad, beck och massa prat var vad fredagen hade att erbjuda. Det var jätte trevligt, vid hmm vad var klockan?, kanske halv ett eller? så somnade alla, och vi skulle vara vakna hela natten. Jag hade sjukt ont i magen, så när Moa vart hämtad åkte alla med utom Martina eftersom hon bor där. Det var tråkigt att jag hade så jävla ont hade gärna stannat hela natten, som vi egentligen hade planerat att göra men det får vi väll ta en annan gång då:). Jocke, Martinas kille hade tage kort när vi sov det ända man såg var väll min röv menmen...

Idag har jag vare hos mormor och morfar och blive bjuden på flygande jakob som jag älskar :D

Nu funderar jag på att se några avsnitt av oth ( one tree hill ), medans jag äter massa gurka :)..

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0