blablabla

HejHej,

Klockan nio i morse ringe morfar och sa att han skulle komma och hämta Zören, åhh nej jag orkar inte stiga upp nuu tänkte jag, jag var ju tvungen att kolla när han kom så efter ungefär 15 minuter kom han på sin cykel och hämtade honom jag fick 50 kr :]. Sen gick jag och la mig igen, skulle nog fortfarande ha sove säkert om jag inte hade fått en sms av Jens " är du vaken sötnos? jävla vibrator :P

Sen såg jag en film, den var så dålig att den var bra :S :P

Nu ska jag väll städa sen gå och köpa sallad och gurka och sånt.
Men vi får höras lite senare :)
puss

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejsan hoppsan :)

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

2008-07-05 @ 15:23:45
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0