Dålig på skriva

HejHej :)

Förlåt för att jag aldrig skriver :(, Men det är ju kul att ni är in och läser iallafall! :), Lovar att iallafall försöka med ett inlägg per dag ( när jag är hemma .

Jag jobbar på förfullt men på fredag så är jag klar, kommer sakna gammlingarna dom är så himla söta.
Nu ser jag på desperate housewife. Måste sova sen börjar ju klockan åtta varje dag och jobbar till halv fyra och det är ju inte så kul att vara trött när man jobbar "/. På måndag ska jag till ikea med mamma,Miranda,mormor och morfar ( och Zören ). HAHA det värsta är att vi ska allihopa sova i en husvagn :S. Men det är det värt jag älskar ikea :D. Imorgon ska jag försöka ta kort på alltid jag köpt jag har ju fyllt år :)
Men jag varnar er för dåliga bilder har ingen digitalkamera så jag tar alla kort med min mobil och kameran suger xD men men det får duga.

Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0