Fika och bebisar :)

HejHej :)

Idag väckte mamma mig klockan11.20 för vi skulle vara hos Veven klockan 12 :O, men jag var klar klockan 12 hade hunne duscha,troka håre,sminka mig, klä mig och äta ganska bra va ;)
Ni skulle ha sett Wilmer åhh guu så söt inte änns en månad gammal :]
Mallet var också där med sina två små pojkar, Willian 2 ½ som sjöng och dansa som Elvis och skulle ha en hd när han blev stor xD och Alex ½ år skiiiit gulliga :), Vi fika osv osv, sen for vi till mormor och morfar och åt sen for vi till Per och Ulrika för att Viktor hade fyllt två år :)... fika igen :S, men söta va alla små barn :D

Sen var jag med Gabban, vi gjorde typ ingenting nu ska jag snart sova tror jagär jätte trött pga min hostmedecin kanske?

Imorgon blire btkmarknad me mamma, mormor å morfar ÅHHH VA KUUUUUUUUUUUUL ... inte? :S

Aja, vi får väll höras imorgon eller någonting :)


pusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0