Hur lägger man in videosar?

Hejsan! :D

Kom typ just hem från sjukhuset, jag hade nå virus och skulle gurgla saltvatten :S
Sen så ska jag senare idag gå till apoteket och hämta ut hostmedecin så mamma ska få sova nå på nätterna (A)..
Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra kanske vara med Gabriella om hon hinner hon ska måla staketet och klippa gräsmattan tror jag det var?
Så jag ska väll typ kanske städa jag hade ju tänkt att göra det igår men det blev inte, eller så kan jag ju sola det är ju för fan sol, men det är ändå kallt :S

Hur lägger man in en video från t.e.x youtube?

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, jag ser inget inlägg om tävlingen? =)

2008-07-01 @ 22:30:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0