Sista dagen på jobbet

HejHej :)

Sista dagen på jobbet var det idag, känns skönt men ändå inte jag kommer sakna dom.

I kväll har jag och mamma och min syster vare hos Åsa,Fredde och Ester vi grillade osv, sen gick Åsa med oss hem för hon skulle ändå ut och gå. Vid typ halv tio tiden kom Ola,Anita,Petra,Pia och Pjutte hit och nu for om ut på klubb27?
I helgen har jag absolut ingenting att göra, så det blir nog att städa i morgon Jens är ju på iron maiden i gbg :(
Sen på söndag ska min familj och mammas systers familj till mormor och morfaroch grilla. Fan vad dt låter som jag är där ofta? :S

Ja, nu ska jag väll lyssna på musik typ eller se någon film. ha dt bra :), puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0