23:37

Hej bloggen!

Sitter och lyssnar på musik, just nu är det Keith Urban - rainin on sunday den är riktigt bra :)
Pratade nyss med Jens men han skulle sova han ska upp och jobba i morgon, så vad ska jag göra nu?
På torsdag kommer ju iallafall Jens och ska stanna till tisdag typ då skulle vi fara till han men nu gick inte det så vi funderar på att kanske sova i mormor och morfars husvagn tills fredag och åka till han då.


Jaa vad ska jag göra i morgon då?, Hade tänkt att gå ut och gå direkt jag vaknar innan jag äter någonting för det lär vara bra. Sen kanske städa eller jaa jag ska städa dammtorka osv osv ser förjävligt ut men det var ju ingenting ovanligt, sen hade jag tänkt att kanske gå till biblioteket och låna en bok det är rätt kul att läsa om boken är bra någon som har ett tips på en bra bok? , det var någonting mer jag skulle göra men kommer inte ihåg vad det var men det lär väll dyka upp någongång i min hjärna i morgon får vi hoppas :P


Nää, nu ska jag gå och sova kanske har ingenting att göra sånna här dagar är det inge kul att ha sommarlov :(
Bara för att jag för engångskull känner för att vara vaken länge jag brukar alltid vara död nu typ, fråga Jens xD

Jaja, ni får ha det bra så skriver jag i morgon och kanske lägger in lite bilder jag gör ju aldrig det?!

Ha det bra, sovgott :]  puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0