Dagisbarn

Hejsan :)


Idag skulle hela mammas dagis hit och äta lunch :O, dom va fan typ 20 stycken. Dom skulle grilla, när mamma hade tänt grillen så börja dt regna jävligt kul va? Drt var iallafall jävligt gott efter att mamma stått där inne där alla cyklar är och grillat xD, Sen skulle alla vuxna äta så då fick jag vara "lekledare", 5-kamp det var jätte kul :D:D, och alla lyssnade jag hade fan i mig makt över alla MOHAHAH :)

På torsdag kommer Jens, sen på fredag ska vi till byggdsilium med mormor och morfars husvagn och va me Crille,Gunilla,Axel,Edvard,Åsa,Fredrik,Ester,Dag,Miranda,Mamma,Jag och Jens :) Åsa och fredik har stuga där så vi ska bo på deras gård, det blir nog kul ;P Och Crille är kul som fan han behöver knappt öppna käften :P


Nu ska jag typ städa


Ha det bra puss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0