Home,

HejsanHejsan :)

Nu har jag komme hem efter en underbar vecka med Jens!
Jaa, vad har vi gjort?
Vi var ju där borta på midsommar det var jätte kul tyckte jag men vet inte vad han tyckte? :P
Sen så hyrde vi 4 filmer på söndagen och var på stan, köpte presentkort till Starne ( min mosters "pojkvän"?)
Måndag, stan köpte en ny tröja och nya jeans kanske kan visa bild på det senare? sen var vi hos starne.
Skit god mat måste jag säga! :)
Tisdag var jag JÄTTE förkyld kände mig febrig hade ont i hela kroppen, så morfar kom och hämtade mig och Jens för vi skulle dit och äta så istället för att gå ut och bli mer förkyld så hämtade han oss. Korv och stuvademakaroner åt vi, fast jag åt köttbullar :]
Onsdag gjorde vi väll typ ingenting tror jag.
Torsdag åkte vi till han, gick på stan lite sen hem till han och vet ni vad jag såg nere vid hamnen?.. jag åkte ju från stadsfesten.. men vad tror ni KARUSELLER SÅKLART!!!!!!, åhh vad glad jag blev:):):):):)
På fredagen gick vi ner till hamnfesten med Anna hans syster han gav mig två karusellbiljetter och Anna fick åka med mig för han spyr xD, stackarn:S sen vart han typ sjuk feber och sånt:(
Lördag vad gjorde vi då?, hmm typ inget vi var hos Jens hela dagen och gjorde ingenting typ eller vi gick på konsum och köpte chips :$
Och idag söndag åkte jag hem :(

Jag saknar han redan..


BTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! igår hade vi vare tsm ett halvår, det kommer bli mååånga sånna kan jag lova :]


Nää nu ska jag sova tror jag är fortfarande förkyld fast det är inte halsont längre det är som om nått är fel i halsen har ju opererat mig för typ 2 år sen men det känns prick som efter det och det var ju inte halsont så jag vet itne får kanske fara och kolla upp det där?

Ha det bra, psusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0