Klassresan lyckad/misslyckad?

Hejsan

Klassresan var trevlig jätte fint väder och jätte kul var det där tills klockan var kanske två halv tre någonting då det hände någonting jag inte vill berätta...
Från början var nog hela klassen där tror jag, sen for Anton på träning och började spy, sedan for Micaela hem för hon fick jätte ont i skallen vid två tiden, Maria har ryggskott och åkte hem vid kanske tolv halv ett, Evy vart jätte trött, jag fick jätte ont i huvudet,rydden,magen och den där lilla saken som hände så jag och Evy åkte på hennes moped hem hon kanske hade tänkt att stanna men det var jätte snällt av henne att hon åkte hem med mig, mamma hade nog inte hittat och min rygg hade nog vare HELT krossad nu om jag inte hade åkt hem. Men aa, idag har jag vart hos mormor och morfar och gjort typ ingenting, nu ser jag en film och den börjar om nu tror jag. Btw så har min älskling tage studenten idag, grattis<3


Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0