Rubrik

Hej :)

Jag har fått tid nån stans vet inte vart (:S) imorgon, 9.40 då ska dom kolla halsen osv :)
Ikväll ska jag till Åsa,Fredrik och Ester, Fredde har fyllt år.
Vet ni var jag just såg när jag tittade ut? :D, SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!

Ja, nu ska jag väll duscha och städa lite på mitt rum jag har bestämt mig för att börja ha städat, hur många gånger har jag inte sagt det? :S
Men nån gång måste det ju ske på riktigt! :)

Mamma kom just in och frågade om jag ville ha min födelsedagspresent av min moster nu, 200 kr refill så jag får gratis sms:) tackar :D

Nää nu ska jag fuscha ha det bra pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0