StädBea ;)

HejHej :)

Steg upp klockan typ... 9? hade tänkt stiga upp så jag skulle hinna städa klart innan Jens kommer ikväll klockan 8, så jag åt frukost tog på mig fula kläder och började städa jag rensade överallt och bar ut allting i tvrummet, sen torkade jag golvet och damsugade osv osv, sen flyttade jag in sängen och renbäddade den och jaa sen flyttade jag in allting och jag blev klar för kanske 30 min sen :O, och jag förväntade mig typ hela dagen xD. M&M kom också med deras hund för dom skulle ut och äta med Lina min kudin som fyller 17 år idag GRATTIS! :). Så han är här jag väntar på att dom ska komma och hämta han så jag kan börja duscha och ta på mig lite finare kläder, HAHA. Det regnar och åskar kanske ska dra ut alla sladdar?. Men det orkar jag inte jag tror inte det är så mkt åska det kanske tillochmed har slutat :), NU KOMMER MORMOR, hörs sen puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0