41.5 grader

Hallååå :)

Idag har det vare 41.5 grader jag skämtar inte :O, eller det var min syster som sa det men jag får väll hoppas att hon inte lura me?

Idag var jag iallafall på skolan, vi började morgonen med att sjunga avslutningssången som bara niorna ska sjunga även killarna, ALLA måste vara med.
Sen hade vi biologi, då fick vi veta att vi har kompledigt i morgon för allt vi ska ha gjort är gjort :)
Senare när jag satt i matsalen kom Suke fram till mig och Emma och frågade om vi ville stå i cafeterian i morgon och det var klart vi ville, alla drömmer väll om att slippa lektioner en fredag?:)
Det betyder att jag kan ta två bussen till älsklingen i morgon :]<3
Efter skolan cyklade jag till stan för att träffa Gabriella, köpte bara två par örhängen och fick ett par solbrillor av Gabban för att jag snart fyller år (15 juli) men jag fick dom ändå nu xD. Sen gick jag ut och gick, det blev broarna vet inte hur många km det är 5-7 kanske?

btw så har jag fått sommarjobb :D, på klockarhöjden (ålderdomshem).
Kan bli rätt kul dom är ju gamla och söta ;)
Vet inte riktigt vad man ska göra där men typ prata med dom, mata dom, gå ut och gå med dom?
Ska jobba mellan 7-27 juli så jag vet inte om det blir någon göteborgsresa med Gabban i sommar?
Men jag hoppas det iallafall, men jag vill hinna fara till rättvik också och träffa pappa och mina syskon och syskonbarn aaa vi får väll se vad det blir.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0