Måndag.

Tjaah:)

Ny blogg... (igen) :P
Kom just hem från att ha tränat med Gabriella och väntar på att Jens ska ringa :)
Visade 5orna runt på skolan i dag eftersom att dom ska börja där till höste och jag är kamratombut såatt... aa det var rätt kul, men dom var så blyga dom frågade eller sa typ nästan ingenting. Men det är klart jag skulle inte våga fråga en 9a om jag gick i 5an, jag minns ju själv ganska mkt hur det var så jävla länge sen var det ju trots allt inte :).
Har köpt skolavslutningskläder idag :D, eller jag vet inte om jag ska ha dom på middagen eller avslutningen man måste ju köpa två oliga hur hade dom tänkt att mina pengar skulle räcka?:O
Kan ladda upp en bild lite senare eller i morgon :)
Ny dator btw :D, Nu ringer Jens så att jag ska gå nu.

Ha det bra, hörs pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0