Onsdag

Heej :)


Fick tillbaka nationella i svenska idag, fick G allt som allt :(, fast att det jag hade skrive va råå bra hade hon sagt innan:(, men men...
Skulle på stan med Malin och Julia idag men hinner inte, jag ska laga mat och städa jätte kul va? :D när jag blir stor ska jag då fan ha städhjälp som alltid ska städa åt mig och laga mat och all( jag ska bli rik) men pengar är inte allt, jag skulle hellre vilja att Jens alltid kunde vara med mig än att jag var stenrik. vad pratar jag om egentligen?

Göra ikväll då?, ingenaning ut och springa tror jag.. om jag orkar annars så går jag eller så springer jag en bit och går en bit kanske vore bra? haha

Btw vill någon ha min msn så???

[email protected]

Måste göra mat nu hungrar snart ihjäl det var fan kroppkakor idag ingen höjdare!!
Kanske skriver senare:)

Ha det bra så länge, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0