10/11 - Måndag

Min dag har väll vart sådär.. Jens åkte ju i morse så jag saknar honom som faan, redan = ' (..

Har just vare ute och gått med min syster, vi gick ca 40 min så det vart inte en hel timma men det får duga ändå :). Nu sitter jag och dricker vatten har hällt upp vatten i en 1,5 liters flaska som jag ska dricka för att jag ska fan i mig gå ner i vikt nu, Jens får göra en sak om jag äter nå onyttigt har jag sagt åt han :D..
Funderar på att duscha, tycker ni att det är bättre att göra på morgonen eller kvällen? .

Nä men nu ska jag ringa Jens för att kvart i ska jag se reprisen av andra avenyn jag missade det igår:P
Men jag lägger in dagens låt senare, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag saknar dig lika mycket. jag håller redan på dö. jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0