AjAjAjAjAj!

Jag har världens värsta ondaste nageltrång, det är outhärdligt!!!. Jag kan inte änns gå jag haltar för ett jävla nageltrång?:S Någon som har något tips på vad man ska göra för att få bort det?


Gårdagen var trevlig. Det var kanske som mest 20 pers eller någonting liknande?. Typ alla var råå sura :S. Men det  var två jätte trevliga tjejer där som jag aldrig träffat förr:). Sen så var det ju såklart Moa,Sofia och domdär, eller just ja, Sofia hade med sig två kompisar råå snälla tjejer!. Gick hem vid tio p.g.a att det ko några jag inte tänker vistas i samma rum som. Det var ju tråkigt hade gärna stannat!.

Ska städa nu mina låtor och sånt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0