blablablaAJ

Träningsvärk brukar vara okej, men detta är INTE OKEJ!. Jag kan inte ta mig någonstans, direkt jag går i en trappa eller ska sätta mig ner eller ställa mig upp vill jag bara storböla och jag skojar inte, jag tror inte att någon tror på hur ont det gör. Dom flesta skrattar men jag tkr inte det är kul det är inte alls kul för det gör så jävla ont men jag vill inte bli arg när dom skrattar så jag skrattar med lite grann... om dom bara visste hur ont det gör skulle dom inte skratta. Äh skit samma dom får väll skratta då :(

Aja, dagens låt får bli "Vacker utan spackel" för det var så kul när Sophia sjöng den och hon visste att jag skulle sjunga med henne.. och hon kunde bara så så så vacker utan spackel att du inte kan förstå ju mer du kladdar ju mer du sabbar sen kunde hon inte mer så jag fortsatte men hon vart tyst just för att hon ville höra vad det var dom sjöng och då börja hon skratta typ för att jag kunde den :O.. elr nått sånt iallafall kanske för att jag sjöng falskt?




Nu ska jag ringa Jens, pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt oss Beaälskling! Känner samvetet komma nu.. Skadeglädje är verkligen ingenting att leka med. Men ibland är det bara så omöjligt att inte skratta lite åt/med dig.. Du är ju så sjukt söt och rolig! Speciellt nu när du har din förbaskade träningsvärk.. Din gåstil.. Ska också passa på att påpeka att det var mig själv jag skrattade åt när det kommer till denna sång. Så jävla ful jag är att den ens dyker upp i hjärnan på mig!? Tack för hjälpen i alla fall. Nu vet jag hur låten går!"Ju mer du kladdar,

ju mer du sabbar.Slå dig fri och gå." Haha. Puss/Sofy

2008-11-08 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0