citronvatten

Heej :)

Har just drucke vatten och hällt i citron från flaska det är riktigt gott faktiskt :D..
Ska snart se livet i fagervik, och jag är nog den ända i min ålder som ser det... men jag tycker programmet är bra ju! Idag har jag inte gjort så mycket, vare på skolan, slutade klockan tre men då skulle jag på stödmatte till klockan fyra sen har jag vare hos tandläkaren och lagat typ ett "början till hål", gjorde nå så jävulskt ont jag hade ingen bedöning för att dom sa att det skulle inte behövas och jag är nog mer rädd för sprutan än vad jag är på att laga hålet, det gick ju rätt bra men ont ont ont..

Tänkte följa trenden med den listan som så fint kallas "dagens"

Dagens humör: Jag mår jättebra! 
Dagens borde: Skaffa jobb
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Lite mascara
Dagens klädsel: Mjukisar och tjocktröja, riiis
Dagens materiella vill ha: Pengar!
Dagens längtan: Julafton
Dagens personer: OP1b, familj
Dagens roliga: Åh va svårt. Kan inte bestämma mig.



Ska ringa Jens en tvärtis nu innan fagervik börjar :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0