Dollarstore

Hej:)

Kom just hem från Pite, handlade bara på dollarstore ingenting i stan för det varbara nya gallerian som var öppen och jag tycker inte att den är så bra..

Jag köpte iallafall inte så mycket.. typ 3 tuggummipåsar, 2 halsband, hårspray, hårmousse, 2 paket rakhyvlar, hudkräm och pingvinsockar allt detta för 211 kr rätt bra va?:)


Ikväl ska jag på fest hos Kajsa, hon fyller år den 3:dje men har festen ikväll. Ska bli jätte kul tror jag hoppas jag. Alla utom jag kommer att dricka men ändå man kan ju ha kul iallafall. Moa ska koma hit innan och vi ska fixa oss, man ska typ klä ut sig men jag ska inte göra det bara typ måla en spindel på kinden.

Måste sluta nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0