:]

Sophia så söt komentar :]<3...

Jag la aldrig in "dagens låt" igår, men det får bli idag för jag är ju med älsklingen nu men medans han duschar så tänkte jag slänga in en låt satt aldrig vid datorn igår därför vart det ingen inlägg.
Vi har just äte på Max :D, eller Jens körde på drive in han är såå stolt att han har körkort men det är inte jag för nu har jag inget kvar att mobba han för :(...
Ikväll ska vi se kungfu panda eller vad den nu heter? Sen så ska vi köra in mamma och hennes kompisar till krogen HAHAHA..
Jag funderar på vad jag ska välja för låt, jag har ingenaning det finns ju så många bra men men... öhh... hmm... åhh jag kommer inte på någon Jens får välja och han har ju dåig musik smak att jag ska nog gå och spy...
Han kommer döda mig nu för att jag skrev dedär:O men han har ju dålig musiksmak :(...

Aja puss hej


Kommentarer
Postat av: jens

så taskig trodde du skulle skriva nått snällt.... det är du som har dålig musiksmak. ven som helst kan göra såna låtar som du lyssna på bra. dom har inge talang bara man ser braa ut så... men jag älskar dig ändå min lilla fis...

2008-11-08 @ 17:27:00
URL: http://beajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0