Första advent

Jens ser på parlamentet och håller på att skratta ihjäl sig, han ser galen ut? :O  och jag sitter här.. det kliar ihåret håller på att av vänja det att tvätta håret varje dag, kanske kommer gå ett tag men inte länge..
Snart ska vi se Wallander - blodsband, säkert spännande :). Nästa helg så blir det beck med flickorna för hela slanten :D.. men jag kommer sakna min lilla älskling som åker hem i morgon :(, jag saknar honom redan..
Å harre ni skulle se han när han ser detta program..
 

Nä nu ska jag sluta, skriver i morgon, puss

Kommentarer
Postat av: elin.

HAha, björn gustafsson var ju klockren =D, HAHAAH



( nu vill jag ha lite kommntarer också =] )

2008-12-03 @ 10:59:21
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0