Hoppaaas

Kom just hem från en liten runda på stan.. och en låång dag på skolan. Köpte en julklapp till min syster men jag vet att hon läser detta så jag kan tyvärr inte säga vad det är men det är någonting hon behöver kan jag lova!!.. Ikväll kommer Z hit för mormor och morfar ska på hockey så jag ska ut och gå men han i hans söta reflexväst :D. Vad mer jag ska hitta på idag har jag inte en suck om.. jag ska sitta och hoppas på att mammas mjukisdress hon ska hämta ut på ica är ful på henne så att hon inte vill ha den.. och vill inte hon ha den så tänker jag ta den :)

Funderar på att göra lite sallad till maten, vi ska äta pasta carbonara eller hur det nu stavas.. aa jag går och gör det :P


hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0