När det ena försvinner så kommer det andra

HelvetesjävlafittkuksnoppfanihelvetesjävlaSKIT!!!!!!!!!!!!

Jag har så jävla träningsverk och jag fick det DIREKT jag hade tränat jag kan inte änns gå jag haltar, sätter jag mig så får jag mig inte upp och jag får mig nästan inte ner. Är det verkligen normal träningsverk?

Jag har ingenaning om vad jag ska ta för låt idag, någon jävligt arg och dålig. NU VET JAG!





Hoppas den låter tillräckligt arg!..



Ja, idag på skolan såg vi skönheten och odjuret. Jag har aldrig sett den, men den var SKIT bra!! :D

Nä nu ska jag ta på mig sovkläder och ringa Jens. Blir nog inte skola i morgon hur fan ska jag ta mig upp ur sängen som inte har några ben?..:S

Aja, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0