Promenad

Alla som har läst den där listan, jag räknade först fel så att jag vart 16 i min mentala ålder, men sen räknade jag om och vart 17,5 och glömde ta bort att det stämde... pinsamt.
Och nu har jag räknat om och satt ditt ett kryss till så nu är jag 20,5... villket jag inte kan förstå men men...


Idag har jag gått en riktigt lång promenad först till Lina eller jag gick till hennes mamma hon har ju egen lägenhet men hon var hos moster och färgade håret, vart riktigtbra!
Sen gick vi till hemköp för att lina skulle handla lite mat och sånt som ma behöver till hushållet ;) sen gick vi tillbaka till Lina och jag ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig, så där står jag i typ 20 minuter och tänker men varför kommer hon inte? inga pengar på telefonen och Lina hade just cyklat till sin mamma igen för att äta middag.. så efter 20 min ungefär ser jag mammas bil komma, då har hon glömt att jag var hos Lina så hon har stårr utanför Linas mamma i typ 20 min och inte haft telefonen med sig.. så det kan gå.

Ska snart följa syster på ica sen tror jag att jag ska ordna lite i mitt rum, eller jag vet inte om jag ska göra det redan idag, eftersom att jag har lovet älskling som kommer på fredag att jag ska ha städat då, för det är inte direkt vad jag brukar ha när han kommer, ungefär allt jag äger och har ligger på golvet men nu jävlar ska jag skärpa till mig och ha städat.. hur många gånger tror ni jag har sat det?
Alla gånger jag städat men nu har jag inte haft stökigt på ett tag, belive it or not!..

Igår var vi hos Ola och Anita och spelade spel och såg på bilder från London, jag vill också åka dit och de nothing hill huse ( jag älskar den filmen ).. Men jag hade ingenaning om vad big ben var :S. Men nu vet jag det ! det var en jätte stor klocka :D..

Nä nu ska jag nog gå till ica med Miranda.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0