Sjukling

Vaknade för ett tag sedan, har sett barnprogram(a)... är sjuk idag har jätte ont i magen men det börjar gå över nu, nu är jg typ bara hungrig xD. Så idag blir det npog ingenting gjort, bara se tv och sånt som man gör när man är sjuk. Mamma är också sjuk villket suger för hon är inte på sitt bästa humör då direkt :S. Kom just på att låten jag tänkte lägga ut igår, det är ju inte en låt det är ju en video, fast det är ju en sång som en tjej står och dansar till det borde väll ändå räknas som låt då? Men nu funkar deyt så jag lägger ut den nu men det är nog ingen mer än jag som kommer tycka att den är kul :(



Skagöra frulle nu, hejdå

Kommentarer
Postat av: A

haha ja det är bara du och din sjuka humor som gillar det där :D jag ska visa dig något riktigt roligt ;)

2008-11-13 @ 18:52:34
URL: http://aliciaaustvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0