Typiskt..

Ursäkta att jag inte har skrive på hela dagen!!!. Har inte haft tid..

Idag på skolan hände nog det värsta om någonsin kan hända, jag gick där för mig själv för Moa stannade och pratade med någon där nere så tittar jag bara rakt fram och nästa sekund ligger jag nere på marken och har halkat på en tom tuggummipåse!. Jag hann tänka väldigt mycket under den minuten kan jag lova, det kändes som att det typ tog en halv timma att komma till marken, men tur som jag hade så höll jag upp huvuden annars hade jag nog haft lite jack i hela huve efter dedär stengolvet.

Ja, men nu kommer dagens låt iallafall :)

Den är faktiskt rätt bra, sa till Alicia idag att den sög men har lyssnat på den många gånger sen jag kom hem och nu tkr jag att den funkar :P


Ska sova nu mina öhonlock är tyngre än tyngst, blev det rätt Jens?.

Sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0