10 månader

Idag har jag och Jens vare tillsammans i tio månader och det kommer bli stjärnstopp många till, haha :). Ni vet vad stjärnstopp betyder va? :D, Det betyder att det kommer bli oändligt många till efterom att det finns oändligt många stjärnor fyndigt xD.

Jag läste just kissies blogg och jag tror jag ska göra hennes tips till minibloggare, att ha en typ "kategori" min ska nog vara att ha dagenslåt eller nå eftersom att jag älskar musik :), så vi får se om jag örjar idag ellernågondag framöver ni få ha ögonen öppna :D.


Förövrigt känns det väldigt skönt med lov. Tror jag ska härma Lina och göra en lista över vad jag ska göra under lovet sen så får jag väll typ stryka över det jag har gjort eftersom :). Gudvad jag härmar folk idag?:S

Gå promenader en timma minst fem gånger
Gå på stan
Vara med kompisar
Städa mitt rum
Börja diska efter mig
Bädda sängen varje dag
Fara till Piteå
Bodaborg med Moa,Alicia,Bea,Jenny,Sophia,Rukaya,Chadaa
Läsa en bok
Fest hos Kajsa
Titta på Linas lägenhet


Linas lägenhet var jag och tittade på igår, den var sjukt snygg och jätte mysig!
Vi tog en promenad till Ica Maxi som tog kanske lite mer än en timma, så nu har jag bara fyra promenader kvar, haha =). Vi såg även alla Avndra Avenyn avsnitt för denna vecka, riktigt spännande med Kitty.
 

Väldigt gammal bild ser ni så mörkt hår jag hade?, det var i julas :P.

Vi hörssen! puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0