Dagens låt / veckans film / månadens bok?

Jag har komme på att jag kan ha dagens låt för att jag älskar musik, och veckans film för man ser ju mins en film per vecka ellerhur?
Sen så tänkte jag kanske ha månandens bok för det hjälper ju mig att måsta läsa minst en bok per månad. Tycker ni att det blir för mycket? svara ärligt.
 Ska fundera över detta sen börjar jag i morgon :)

Nu tror jag att jag ska sova är otroligt trött bara för att det är lov. Jag vet att Jens kommer säga när han läst detta " men älskling du är alltid trött, inte bara när du har lov. Du är iallafall alltid trött när du är med mig", haha.
Ska stäga datorn nu sen kanske läsa en bok, har ju börjat på en men har inte läst på över en vecka, den heter Jenny någonting. Men vi hörs i morgon då ska ni få se skillnad mellan stökigtoch städat ;). sovgott pussar( L )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0