:)

HejHej :)

Jag har en mycket konstig dag idag? hela dagen har jag sjungt låtar som t.ex mors lilla lat hund sa du må tro jag jobbar bra men tycker du som jag tycker du som jag osv osv :S
Nu har jag just äte efter att ha gått till Åsa direkt efter skolan sen gick vi ut och gick med Ester i barnvagnen :). Vi gick väll kanske 5-6 km eller någonting sånt. Ska snart på ica och köpa ramlösa eller loka jag har gett mig fan på detta nu även fast att det är 2.90 så ska jag hålla mig borta från det :), fan vad duktig jag känner mig :D
Åhh jag vill göra någonting kul men det finns ju fan inget å göra i lilla ruttna skellefte?`:(. Nä nu ska jag nog ringa Jensan tror jag han kommer i morgon, åhh min lilla älskling :]. För övrigt så har jag tyo ont i magen :S Nä nu ska jag sluta babbla, ha dt bra! :) kysssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0