Fredag/Lördag

Hallå Hallå :)

Igår hade jag,alicia,moa,bea,jenny,sofia och Rukaya typ "tjejkväll" det var jätte trevligt men det var tråkigt att Rukki var tvungen att fara så tidigt :(. Vi åt tacos och pratade.
Idag vaknade jag 07.00!!!!!!!!!!!! och var typ pigg:S fast att jag var uppe rätt sent i går:P så jag följde mormor och morfar och min syster till jävre och fiskade det kan fan inte kallas fiske man kastar ut och får fisk direkt men dom är råå stora så det är skit kul :D mormors kusin maud eller hur det nu stavas var också med med sin man ochhans barn helvete vad kul det var när hon fick fisk hon skrevb och svor alla som var på bryggan skrattade åt henne xD

Ikväll ska jag bara ha skit tårkigt :( hörs nån gång puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0