Godmorgon

Åhh jag blir jätte arg jag är hur jävla trött som hellst ändå kan jag inte sova jag vaknade vid nio någongång, kanske ska köpa den där sömnboken på apotekeT? xD.
Idag ska jag städa sen vet jag inte vad mer jag ska göra kanske fara på hälsogruppen som börjar idag men jag vill inte fara själv och jag har inte pratat med Alicia jag får ringa henne sen, far hon så far jag. Jag saknar Moa,Alicia,Bea,Jenny,Sophia,Rukaya och Chadaa jätte mycket :(<3. Oj, det ät 2,5 grader ute är det varmt eller kallt på vinter är väll det typ varmt? :P
Nu vart det 3 grader. Märker ni hur tråkigt jag har?, sitter och tittat på en termometer.

Hmm, ska kanske se en film sen städa eller?.

Såg ni vakna med the voice i morse den där jävl rappet till blondinbella? hahah den va ju fan bra :D.

Nä nu ger jag upp, nu ska jag städa pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0