hahaha

Hej igen :)
 
Idag på skolan skulle jag Rukaya och Sofia gå ner till cafeterian så jag och Sofia pratar ju och Rukki bah :
Men kan ni sluta prata alltså jag blir jätte irriterad jag har ont i min finne så petar hon sig i pannan. HAHAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR xD.
Okej det kanske inte lät så kul men det var roligare irl jag lovar! :)
Matteprov i morgon och jag kan ingenting?
Just ja!, lite senare stog jag Sofia och Rukki i en trappa och innan hade hon berättat att hon hade drömt om en kille som vart en hare just under den trappan och så håller hon fast oss bah stå still, jag drömde ju det här i natt han kommer bli en hare nu!. HAHAHAHHAHAHAHAH.


Nä nu ska jag sluta, men det var ju kul :P

Imorgon kmr somsagt JEEENS! åhh jaja hejdå jag hade inge intressant att säga ändå så att.. skriver i morgon :), puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0