jahapp

Hallå Hallå :)

Jag är inge glad :(, Jens har åkt hem nu. Och i morgon åker han till sthlm för att börja med lumpen :'(, men jag ska tänka på annat!.
Ikväll är det lördag och jag har absolut ingenting att göra :(. Moa ringde och frågade om vi alla skulle hitta på någonting men det blir typ inget fast att det skulle vara jävligt kul. Så ikväll ska väll jag typ, prata lite med Jens, se lite tv fast att det inte är någonting bra förrutom svensson svensson klockan typ tio eller halv tio nått sånt. Och jaa sen får jag väll typ sitta och platta håret hela kvällen visst låter det kul? :D, noooooooooooooooooooooot.
Åhh just jaa vet ni!? jag har köpt Martina i min klass uggs åhh dom är så fina :] , dom var för stora för henne så jag köpte dom fast att dom är typ 4 storlekar förstor för mig medmen jag har massa tjocksockar och åhh dom är jätte jätte fina! :D vet ni vad uggs är? kan lägga in en bild på dom sen =). Nä men nu ska jag he på radion och platta håret, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0