29/9

Hej :)

På lördag ska jag,Jens,Moa,Rodrigo,Alicia och Danne, vi ska bowla men det tar ju inte så lång tid är det ingen som har något förslag på vad man mer kan göra? :)


I helgen har jag vare hos Jens, vi har sett på film osv. Vi såg en jätte hemsk film som jag inte vet vad den heter :P

Jaa, nu pratar jag med Jens sen klockan sex så ska jag gå ut och gå med Åsa. Nu ska jag börja mitt nya liv. JAG VET att jag har sagt det många gånger två år och sju månader om man ska vara exakt. Men nu jävlar nu ska det ske!. Om någon har tips på någon metod så är jag öppen för förslag! :D

Nää nu ska jag inte låta Jens vänta i telefonen längre, skriver kanske senare, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0