Akuten

HejHej :)

Haft en bra dag?

Har inte skrivit på hela dagen för att jag har för det första jobbat, slutade vid tre och då kom mor min och häntade mig sen så helt plötsligt från ena sekunden till andra fick hon gallanfall och kunde nästan inte andas så morfar fick köra henne till akuten. Hon ska opereras och nu när hon åkte in pga galla så kommer det nog att gå lite fortare med operationen annars kan man ju få vänta flera månader. Hon fick en spruta så nu är hon helt snurrig haha.

Imorgon blir det Piteå med tjejerna. Vi ska shoppa och äta, kommer nog bli jätte kul. Synd bara att inte alla kan följa :(, men jag har pratat med Jenny och hon kanske ska med villket jag hoppas vi ses ju så sällan nu när hon har hoppat av villket jag hatar för jag älskar den flickan!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0