Fredag

Godmorgon :)

Varför är jag alltid så jävla trött på kvällarna och skit pigg på morgonen? jag tycker det ska vara värt om ibland. Vaknade iallafall för ett tag sen men jag tog datorn och speladed lite robinsson medans Jens ändå sover eftersom han är pigg på kvällarna och trött på morgonen han har då tur han. Är jätte hungrig nu också, men vi köpte risifrutti och rostat bröt igår, ska bli jäävligt gott.

Har ingenaing om vad vi ska göra idag, eller Jens ska cykla till kåge tror jag så då måste jag vara själv här villket kändes väldigt tråkigt men jag har ju ingen cykel så jag får väll lov.

Jag ser just nu en godis ligga i en burk så jag tror jag ska attakera den nu och sen efter det Jens. Hörs nog senare för annars har jag ingenting att göra när han är i kåge :(. Nu vaknade Jens.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0