Fredag

HejHej, förlåt för dålig updatering men jag har helt enkelt inte suttit vid datorn.

Vad har jag då gjort dom senaste dagarna?, Jo jag har varit med Gabban. 
Vi har typ inte gjort någonting eller jo fan det har vi, det var såhär att vi var ute med hundarna sen så tänkte vi gå på en liten upptäcktsfärd så sa hon "kolla en stig, där kan vi gå" och tänkte då jag så gick vi där och det gick ju inte så bra som ni kanske förstår för vi sjöng genom snön hela tiden och jag tillåme fastnade med skon nere i djupsnön. Men ialafall så direkt vi sa "jamen nu går det ju bra" så sjöng vi så klart igenom, men då kom ju smarta jag på att jag kunde springa för då skulle jag inte hinna åka ner med fötterna, men det hann jag och det hela slutande med att jag kröp. Sen när vi kom fram till skogen så såg vi att vi bara hade kunnat gå på asfalt ända upp. 

Och igår var jag också med Gabban, vi var ute och sen gick vi till mormor och morfar en stund och bakade myrstackar.


Idag har vi haft nationella i engelska villket gick piss. Sen for jag och Sofia på stan där vi träffade Moa och Alicia och senare Sanna. När alla hade fare satt jag kvar i en busskur och väntade på mamma men sen gick jag in till stan igen där jag träffade Lina och hennes kompisar, gick med dom en stund sen gick vi på kupan och fikade sen äntligen kom mamma och jag fick åka hem och kissa.

Ikväll ska jag nog vara med Lina, sen så pratade jag just med Alicia och hon kanske skulle komma förbi för hon ska till sin kusin som bor här i närheten villka trevligheter va! :D

Miranda åkte till ume idag och ska köpa en mobil till mig på mediamarkt :D:D.

Nä nu ska jag sluta babbla, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stefan hade kolla upp det så då måste dom ha sagt fel men du behöver inte låta så sur

2009-04-24 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0