Fredag.

Hej :)

förlåt för att jag aldrig skrev igår men efter skolan for jag direkt med några i klassen på stan, träffade Miranda sen gick vi och såg män som hatar kvinnor, RIKTIGT bra film!. Kom inte hem förränn efter 9 och var jävligt tött så jag gick och la mig.

Redan fredag!, och i morgon flyttar Jens♥. Ska gå på stan med Anna hans syster då. 

Idag kommer någon som heter Björn och ska lämna Jens nyckel eftersom att det är stängt i morgon så får han lämna den till mig istället.

Oj vad klockan är mycket! måste nog börja göra mig i ordning nu men jag orkar inte så jag tar kläderna jag hade igår (a).

Vem ska föresten att det började bli vår? kan inte alla bara låta bli att säga så?! det börjar bara snöa direkt ni säger det så håll era käftar stängda! och min vinterjacka är på skolan så jag måste gå i skinnjacka, nu kommer jag bli sjuk också. Skit ner er!.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sofsi

Fan vad sugen jag vart på att se den filmen jag också! Håller med dig. Snö är till för isbjörnar och gubbar med spadar. Jag vill ha sommar nu. "PÅ ALLVAR!!" ;) :*

2009-04-03 @ 09:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0